Zespół

mgr Marta Kościk – fizjoterapeuta, terapeuta NDT- Bobath, PWZFz 38422
mgr Małgorzata Stępień – Adamczyk – fizjoterapeuta, terapeuta NDT – Bobath, PWZFz 11837
mgr Małgorzata Skrzypek –  terapeuta Integracji Sensorycznej
mgr Izabela Karaś – fizjoterapeuta, terapeuta Integracji Sensorycznej, PWZFz 21719
mgr Dorota Staniak – fizjoterapeuta, terapeuta PNF, PWZFz 4884
mgr Małgorzata Leleń – fizjoterapeuta uroginekologiczny, PWZFz 25828
mgr Marta Patkowska – logopeda, neurologopeda
mgr Katarzyna Jędrusiak – logopeda, neurologopeda

Marta Kościk terapeuta koncepcji NDT – Bobath, od 2000 roku zajmująca się terapią dzieci.  W swojej pracy kładzie nacisk na indywidualne podejście do każdego dziecka oraz na ścisłą współpracę z Rodzicami w procesie terapii. 
Terapeutka NDT- Bobath, która dba o prawidłowy rozwój naszych najmniejszych pacjentów. Jest pełna pasji i determinacji co sprawia, że każda wizyta może mile zaskoczyć pacjenta jak i rodzica.
Zajęcia z Panią Małgosią to terapia, zabawa i dużo radości. Jak nikt inny potrafi zachęcić nawet najbardziej oporne maluchy do współpracy. Dzięki jej zajęciom Wasze dziecko poradzi sobie z funkcjonowaniem swoich zmysłów.
Pani Iza to nie tylko terapeuta Integracji Sensorycznej ale również fizjoterapeuta. W trakcie zajęć łączy zabawę z ćwiczeniami aby na każdej buzi pojawił się uśmiech i chęć do współpracy.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując z dziećmi w placówkach zagranicznych (Czech Rehabilitation Center czy Disabled Children’s Association). W swojej pracy stawia na rzetelną diagnozę oraz systematyczną ukierunkowaną na cel funkcjonalny terapię. Łatwo nawiązuje kontakt z dziećmi i potrafi je zmotywować do wykonywania czasem dość wymagających ćwiczeń.
Absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Lublinie. 
W trakcie studiów oraz szkoleń w których uczestniczyła, nabyła wiedzę i umiejętności pozwalające jej stawiać diagnozę, planować i prowadzić terapię. Dzięki temu Pacjentki, które do niej trafiają w sposób optymalny wracają do pełni sił i sprawności.
Od 19 lat pracuje w placówkach oświatowych i medycznych, gdzie zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z problemami logopedycznymi. W swojej pracy kładzie nacisk na współpracę, na wieloprofilowość, postrzega dziecko globalnie i dlatego potrafi w sposób optymalny pomóc dzieciom, z którymi pracuje.