KINEZISMED

kom. 515 773 094

Suplementy diety

Profilaktyka Zdrowia

„Lepiej zapobiegać, niż leczyć! Leczyć chorobę, to jak drążyć studnię dopiero wtedy, kiedy chcemy ugasić pragnienie„

Przysłowie chińskie

Przyswojenie kilku prostych działań profilaktycznych jest znacznie prostsze i o wiele skuteczniejsze niż próby naprawienia już dokonanych, często nieodwracalnych szkód.

Najwyższy czas pomyśleć więc o profilaktyce!

Profilaktyka zdrowotna to zapobieganie stanom chorobowym zanim się one pojawią. Jest to każda forma ochrony naturalnego zdrowia, utrzymania dobrej kondycji psychicznej i fizycznej.

Profilaktykę zdrowotną powinny stosować szczególnie osoby narażone na kontakt z zanieczyszczonym środowiskiem, niepełnowartościową żywnością czy genetycznie narażone na choroby.

Zdrowa i racjonalna dieta, bogata w kilogramy owoców, warzyw, nabiału i ryb, odpowiednia dawka aktywności fizycznej oraz wypijanie codziennie 2L czystej wody – to właściwie cała tajemnica optymalnej profilaktyki zdrowotnej…

Jak chronić zdrowie?

Tempo życia sprawia, że nie mamy czasu na komponowanie posiłków, jemy w pośpiechu, często za mało i cokolwiek. Do tego dochodzi stres, nadmiar kawy i używek, papierosy, niekorzystne warunki atmosferyczne… jak więc mamy chronić nasze zdrowie? Dla większości z nas, jedynym wyjściem pozostaje suplementacja diety.

Wyniki badań klinicznych i biochemicznych jednoznacznie uzasadniają potrzebę włączenia do codziennego menu naturalnych przeciwutleniaczy, w celu poprawy ogólnego stanu zdrowia i zapobiegania chorobom nowotworowym, miażdżycy, chorobie wieńcowej, zwyrodnieniu stawów, zaćmie i wielu innym chorobom cywilizacyjnym.