KINEZISMED

Rejestracja i porady
kom. 515 773 094

50A3 Epi Forsa Plus

Stabilna orteza używana przy zapaleniu nadkłykcia — Epi Forsa Plus 50A3.

Cechy produktu:

Twój lekarz rozpoznał u Ciebie zapalenie nadkłykcia? Takie schorzenie to dość często występujący stan zapalny łokcia w miejscu, gdzie ścięgna łączą się z mięśniami. Takie zapalenie (po łacinie epicondylitis humeri radialis/ulnaris; potocznie używa się w tym przypadku określeń „łokieć tenisisty” i „łokieć golfisty”) prowadzi do bólów w okolicy łokcia, promieniujących w stronę dłoni. Ból narasta, kiedy chory obraca rękę lub próbuje podnieść jakiś przedmiot.

Uśmierzanie bólu

Orteza Epi Forsa Plus 50A3 pomaga uśmierzyć ból, zwiększając Twoją codzienną aktywność. Działanie ortezy polega na wywieraniu kontrolowanego, punktowego ucisku mięśni przedramienia, powodującego uśmierzenie bólu w łokciu. Bezszwowa orteza wykonana z przyjemnego w dotyku materiału jest bardzo wygoda w użytkowaniu. Porady w zakresie prawidłowego mocowania i stosowania ortezy udzieli Ci Twój rehabilitant.

Skuteczne zapobieganie podrażnieniom

Zalecamy używanie ortezy podczas uprawiania sportów lub powtarzalnych czynności fizycznych nawet wtedy, gdy zapalenie zostało już wyleczone i nie odczuwasz żadnego bólu. Dlaczego? Zapalenie może pojawić się ponownie wtedy, gdy mięśnie są regularnie nadmiernie obciążane — na przykład podczas pracy z wiertarką udarową czy w trakcie pracy przy komputerze (pisania na klawiaturze). Co więcej, uprawienie sportów takich jak tenis czy golf może wpłynąć na pogorszenie stanu zdrowia. Epi Forsa Plus może Ci pomóc zapobiegać nawracającemu zapaleniu.

Zastosowanie:

← POWRÓT